Backoffice medewerker

 

Heb jij om te werken bij een organisatie die écht anders is en serieus luistert naar de cliënt? Wij zijn SDiZ, oftewel Stichting Diversiteit in Zorg. We zijn helemaal in ons element als het aankomt op cultuursensitief werken, en we staan klaar om mensen met én zonder  migratieachtergrond en statushouders te ondersteunen. Bij ons is iedereen welkom! 

 

Wat we precies doen? Nou, we bieden allerlei vormen van praktische begeleiding in Oost-Brabant, Gelderland en Noord-Limburg, zowel op locatie als gewoon bij de cliënt thuis. Dat doen we altijd in samenwerking met andere hulpverleners, de gemeente en zorgaanbieders. 

 

Woon je in de buurt van Veghel en heb je ervaring als Administratief medewerker/ Backoffice medewerker binnen het sociaal domein of de zorg? Dan hebben we een toffe vacature voor jou. 

 

Jouw taken: 

  • Je geeft het team een handje met diverse administratieve klusjes 
  • Je communiceert met samenwerkingspartners en cliënten 
  • Je houdt het overzicht over de backoffice werkzaamheden

 

Wat we van jou vragen: 

  • Liefst minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie 
  • Je bent een pro met het Officepakket en voelt je helemaal thuis in de digitale wereld 
  • Goede communicatieve vaardigheden? Check! 
  • Je denkt graag mee en je bent positief ingesteld
  • Je houdt makkelijk overzicht en stelt moeiteloos prioriteiten 
  • Nauwkeurigheid en gestructureerd werken zijn jouw middle names 
  • Representatief en dienstverlenend? Dat ben jij helemaal 

 

Wat wij jou bieden: 

  • Een parttimefunctie waarbij de werkdagen bespreekbaar zijn (16-24 uur)
  • Een werklaptop en -mobiel 
  • Een jaarcontract, maar als het van beide kanten goed bevalt, maken we daar snel een contract voor onbepaalde tijd van 
  • Werken in een gezellig en divers team 
  • Ruimte om zowel persoonlijk als professioneel te groeien 
  • Een organisatie die met een inclusieve visie naar de toekomst kijkt 
  • En last but not least, geen dag is hetzelfde! 

Lijkt deze uitdaging jou wel wat? Neem dan snel contact op met Zakaryia Kehili via